Jesli nie jestes pewien, jakiego oleju do serwo potrzebujesz, z latwoscia znajdziesz informacje na ten temat w instrukcji obslugi, która znajduje sie w Twoim samochodzie. Do wyboru jest kilka róznych plynów olejowych. Olej mineralny jest dosc tanim wariantem, nie jest najlepszej jakosci, ale nie wplywa na gumowe elementy wspomagania kierownicy. Jest tez olej w pelni syntetyczny, który jest lepszej jakosci, a przez to nieco drozszy. Wytrzymuje wysokie temperatury i jest trwaly. Do tego dochodzi jeszcze pólsyntetyk, tez jest dobrej jakosci co daje niezly przeplyw w ukladzie. Wazne jest, aby dokladnie wiedziec, który olej jest odpowiedni dla Twojego samochodu, nigdy nie nalezy mieszac róznych olejów, poniewaz moze to spowodowac uszkodzenie ukladu sterowania samochodu. Jak uzupelniac olej wspomagania kierownicy? Zawsze mozesz odwiedzic warsztat, jesli potrzebujesz pomocy w sprawdzeniu poziomu oleju i sprawdzenia, czy wszystko wyglada dobrze. Samodzielne tankowanie jest równiez bardzo proste, zacznij od sprawdzenia ilosci oleju w zbiorniku. Na zbiorniku znajduje sie oznaczenie wskazujace, gdzie powinien znajdowac sie prawidlowy poziom oleju. Znajduje sie pod maska, w instrukcji obslugi znajduje sie symbol, który pokazuje, jak wyglada pojemnik, jesli nie jestes pewien, gdzie sie znajduje. Jesli poziom jest ponizej kreski, oznacza to, ze oleju jest za malo i nalezy uzupelnic do odpowiedniej ilosci. Jesli nie masz odpowiedniej ilosci, wspomaganie kierownicy nie moze byc optymalne. Sa tez sytuacje, w których konieczna moze byc calkowita wymiana oleju. Typowymi oznakami tego sa zmiana koloru oleju, który staje sie znacznie ciemniejszy i moze dziwnie pachniec, jakby cos sie spalilo. Halas moze równiez wystapic podczas obracania kierownicy lub skrecania. Kolejnym objawem jest wyciek oleju z samochodu.

8 wyniki w Olej serwo z 0 aktywne filtry.

Dodatek do paliwa 2
Olej serwo 5
Redline olja 1

Odsłony/strona