O nas

Zwroty i roszczenia

Informacje o zwrotach i anulowaniu

Jeśli produkt jest wadliwy, Klient musi skontaktować się z Hansenracing.se pod adresem info@Hansenracing.se, gdy tylko Klient to odkryje. Jeśli okaże się, że przedmiot ma wadę, zwrócimy koszty wysyłki, a także zapewnimy rekompensatę za wysyłkę zwrotną po podjęciu działań.

W przypadku towaru używanego, który jest uszkodzony lub ma wadę fabryczną zapoznaj się z sekcją „Reklamacja”.


Prawo odstąpienia od umowy

Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Informujemy, że niniejsze warunki NIE dotyczą Państwa jako klienta będącego przedsiębiorcą i dokonującego zakupów na odległość. Okres odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od dnia otrzymania przedmiotu. Oznacza to, że jako klient lub osoba trzecia, ale nie firma transportowa, fizycznie wchodzisz w posiadanie towarów.

Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz powiadomić nas jako sprzedawcę towaru o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Najprostszym sposobem ubiegania się o prawo do odstąpienia od umowy jest skorzystanie z witryny internetowej: www.Hansenracing.se. Zaloguj się, podając podane dane logowania, kliknij „Moje strony”, kliknij „Prawo odstąpienia od umowy i reklamacji” i wypełnij formularz. Klient musi podać swoje imię i nazwisko, adres geograficzny, numer telefonu, numer faksu i adres e-mail, jeśli w informacjach o kliencie brakuje którejkolwiek z tych informacji. Masz również możliwość skorzystania ze standardowego formularza Agencji Konsumentów dotyczącego prawa odstąpienia od umowy: https://www.konsumentverket.se/contentassets/c78f43844da74c7786821d8d12a98b5a/angerblankett_konsumentverket_150817.pdf . Formularz można wypełnić i przesłać np. e-mailem.

Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem i numerem RMA dołączonym do zwrotu. Klient pozostawia paczkę wybranemu przez siebie agentowi i odpowiada za przesyłkę zwrotną. Zawsze zapisuj paragon i numer paczki na przesyłce zwrotnej, aby mieć możliwość śledzenia zwrotu lub w przypadku konieczności złożenia reklamacji dotyczącej przesyłki do agenta.

Podczas zwrotu przesyłki należy zawsze używać oryginalnego opakowania zewnętrznego lub jego odpowiednika. Podczas zwrotu nigdy nie przyklejaj ani nie przyklejaj taśmy do oryginalnego pudełka. Upewnij się, że wszystkie części i akcesoria, w tym oryginalne pudełko dołączone do zwracanych produktów, zostały uwzględnione w przesyłce zwrotnej.

Po otrzymaniu zwrotu przez Hansenracing.se następuje sprawdzenie, czy towar jest w normalnym stanie. Jeżeli okaże się, że towar jest w normalnym stanie, pełny zwrot wartości towaru wraz ze standardowymi kosztami przesyłki, jakie zapłaciłeś za wysyłkę towaru do Ciebie, zostanie dokonany na konto, z którego wpłacono pieniądze. Jeżeli płatność odbyła się za pośrednictwem Klarny, rozliczenie nastąpi za pośrednictwem Klarny.

Hansenracing.se ma normalny czas obsługi zwrotów wynoszący do 10 dni roboczych i obowiązuje od momentu otrzymania towaru przez dział zwrotów/Hansenracing.se. Jeżeli zwrot nie zostanie kompletny zgodnie z instrukcją, czas obsługi może się wydłużyć.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów lub statusu zwrotów Klient może zawsze skontaktować się z Hansen Racing pod adresem info@Hansenracing.se.

Możemy również wymagać kopii dokumentu zakupu lub innego dokumentu potwierdzającego zakup od nas, abyś mógł skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.


Wyślij paczkę na adres:

Hansen Group AB

Dział zwrotów

Kälvestavägen 104

163 54 SPÅNGA

Skutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy

Jeżeli odstąpisz od niniejszej umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyłączeniem dodatkowych kosztów dostawy wynikających z wybrania przez Ciebie sposobu dostawy innego niż najtańsza oferowana przez nas standardowa dostawa). Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Jednakże zwrot pieniędzy nie nastąpi, dopóki nie otrzymamy od Ciebie przedmiotu(ów). Towar(y) należy odesłać bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Okres do odstąpienia od umowy uważa się za zachowany, jeśli zwrócisz towar przed upływem tego czternastodniowego terminu. Do zwrotu środków użyjemy tych samych sposobów płatności, których użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się z nami na inne rozwiązanie. Zwrot pieniędzy nic Cię nie będzie kosztować.

O ile wyraźnie nie uzgodniliśmy inaczej, będziesz musiał zapłacić za przesyłkę zwrotną, a przedmiot wraz ze wszystkimi zawartymi w nim częściami musi zostać zapakowany i zwrócony na ten sam adres i w taki sam sposób, w jaki go otrzymałeś. Aby przedmiot nie był narażony na ryzyko uszkodzenia w transporcie zwrotnym, zalecamy wysłanie go w oryginalnym opakowaniu oraz w takim samym lub równoważnym opakowaniu, w jakim został odebrany. Będziesz zatem musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Koszty szacuje się na maksymalnie około 400 SEK w oparciu o „Ciężką paczkę Postnord, czas dostawy 1 dzień powszedni i dostawa do firm, długość maks. 120 cm, długość + obwód maks. 300 cm, waga maks. 20 kg. źródło: https://portal.postnord.com/skikkadirekt/. W przypadku większych towarów lub bardzo dużych ilości mogą obowiązywać alternatywne metody wysyłki z potwierdzeniem wysyłki zwrotnej, w związku z czym koszt zwrotu przedmiotu(ów) będzie wyższy. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru, najpierw powiadom nas, składając wniosek o numer RMA na stronie internetowej. Zobacz sekcję „Zwroty”, aby dowiedzieć się, jak postępować w praktyce, gdzie dostępne są również inne informacje.


Badanie towaru

Jako konsument masz prawo obejrzeć produkt, poznać jego właściwości i funkcję.

Zastrzegamy sobie prawo do odszkodowania za zmniejszenie wartości, które nastąpi, jeśli jako konsument będziesz używać produktu lub obchodzić się z nim w sposób, który nie jest konieczny do jego sprawdzenia.

W związku z tym, że sprawdziłeś rzecz w sposób szerszy niż jest to konieczne, obciążymy Cię rekompensatą w formie odpisu amortyzacyjnego. Wysokość odpisu amortyzacyjnego nie może być jednak ustalona z góry, lecz wymaga indywidualnej oceny każdego przypadku.

Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy odkodowanych towarów, akcesoriów lub innego sprzętu oraz w taki sposób, że towary są zmieszane z innym komponentem, w przypadku gdy miało miejsce kodowanie lub podobne działanie i w związku z tym nie można oddzielić od siebie dwóch lub więcej komponentów. Przykładami tego są artykuły elektryczne, których odkodowanie/odtworzenie nie jest możliwe lub w przypadku których praca nad odkodowaniem/odtworzeniem takiego przedmiotu przekracza całą jego wartość sprzedaży. Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy również towarów zamówionych specjalnie do konkretnego zastosowania, na przykład części do pojazdów z mniejszych serii opartych na pojazdach, które są zwolnione z przepisów Szwedzkiego Urzędu Skarbowego w sprawie cen nowych samochodów na bieżący rok modelowy lub inne unikalne towary, które zostały wyprodukowane lub zmontowane na zamówienie (na przykład silniki, układy wydechowe lub niestandardowe produkty Sparco).


Zwrot pieniędzy, jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy

Po otrzymaniu towaru i upewnieniu się, że nie jest uszkodzony, zwrócimy zapłaconą kwotę. Zwrot środków następuje najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas wiadomości o możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy. W przypadku zakupów za gotówkę spłata następuje przede wszystkim poprzez wpłatę na rachunek bankowy. Patrz także sekcja „Skutki przedłużonego prawa do odstąpienia od umowy” dalej.


Gwarancja

Hansenracing.se zapewnia roczną gwarancję na wszystkie towary w przypadku udowodnionych wad produkcyjnych.


Do towaru objętego gwarancją można dołączyć kartę gwarancyjną. Dowód ten ma następnie zastosowanie do gwarancji wraz z dowodem zapłaty. Aby uzyskać odpowiednią pomoc w przypadku uszkodzenia produktu, należy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w karcie gwarancyjnej.


 Skarga

Klient składa wniosek o reklamację na stronie internetowej: www.Hansenracing.se. Zaloguj się, podając podane dane logowania, kliknij „Moje strony”, kliknij „Prawo odstąpienia od umowy i reklamacji” i wypełnij formularz. Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem i numerem RMA dołączonym do reklamacji. Klient pozostawia paczkę wybranemu przez siebie agentowi i odpowiada za przesyłkę zwrotną oraz ryzyko transportu. Zawsze zapisuj paragon i numer paczki na przesyłce zwrotnej, abyś miał możliwość prześledzenia reklamacji lub ewentualnej konieczności złożenia reklamacji dotyczącej przesyłki przeciwko agentowi.

Wyślij paczkę na adres:

Hansen Group AB

Reklamationsavdelningen

Kälvestavägen 104

163 54  SPÅNGA

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących skargi lub statusu reklamacji Klient może zawsze skontaktować się z Hansenracing.se pod adresem info@Hansenracing.se. Jeśli jest to stosowne, możesz zrobić zdjęcia załączone do wiadomości e-mail i napisać szczegółowy opis problemu.

W Hansenracing.se normalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi do 10 dni roboczych i obowiązuje on od momentu dotarcia produktu do działu reklamacji. W przypadku oceny zewnętrznej czas reklamacji może się wydłużyć w zależności od konieczności przeprowadzenia badania i dostępności.

W przypadku uznania reklamacji Hansenracing.se zwraca wszystkie bezpośrednie koszty poniesione w związku z zakupem i zwrotem wadliwego towaru.

Jako konsument masz 3-letnie prawo do reklamacji wad produkcyjnych zgodnie z Ustawą o zakupach konsumenckich. Wskaż wszelkie wady w rozsądnym terminie. W przypadku sporów, których nie uda nam się wspólnie rozwiązać, zalecamy zwrócenie się do Ogólnej Rady ds. Reklamacji (patrz sekcja „Spór” poniżej).


Uszkodzenia transportowe

W przypadku dostawy z Hansenracing.se ważne jest, aby Klient sprawdził, czy otrzymał wszystkie paczki i czy ani opakowanie, ani zawartość nie zostały uszkodzone podczas transportu. Jeżeli Klient zaobserwuje jakiekolwiek uszkodzenia opakowania, powinien zgłosić to bezpośrednio agentowi lub spedytorowi przed przyjęciem towaru. Klient może odmówić przyjęcia przesyłki także z powodu szkoda. Jeśli Klient uszkodził towar lub odmówił przyjęcia uszkodzonego towaru, prosimy o jak najszybsze powiadomienie o tym Hansenracing.se, najlepiej za pomocą zdjęć towaru, na adres info@Hansenracing.se, który skontaktuje się z odpowiedzią.